loading...
باتر بازار
شقایق بازدید : 111 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (1)
خودرو تسلا مدل x که با نام تسلا مدل X P100D 2017 شناخته می شود، که به عنوان یک خودرو برقی دارای نقاط ضعف و قوت مختلفی است.

نقاط قوت:

  • دارای رابط کابری ساده می باشد و کار با تکنولوژی‌ های بکار رفته در آن آسان است
  • دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ
  • شتاب‌ گیری سریع
  • دارای هندلینگ نرم و روان
  • سیستم‌ های کمکی به‌ خوبی در آن پیاده سازی شده‌ اند
  • دارای دید جلوی فوق‌ العاده

نقاط ضعف:

  • دارای دید عقب ضعیف
  • برخی از موادی که در ساخت داخل استفاده شده بی کیفیت است

https://batterybazar.org/tesla-car-model-x/

شقایق بازدید : 98 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

جاروبرقی شیائومی که محصول هوشمند یک شرکت چینی به نام شیائومی است، دارای مشخصات ویژه ای است که ما در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم.

شرکت شیائومی ادعا دارد جاروبرقی هوشمندی که طراحی کرده است علاوه بر قدرت مکش بالا، دارای باتری با طول عمر بالاست که در این مورد نسب به رقابایش دارای برتری ویژه است.

شرکت شیائومی جاروبرقی رباتی هوشمند خود را تحت اکوسیستم خود طراحی کرده است ، این یعنی به آسانی می توان به وسیله اپلیکیشن های شیائومی آن را کنترل و هدایت کرد.

البته این اولین محصول هوشمندی نیست که شرکت شیائومی طراحی کرده و در واقع عضوی از مجموعه تولیدات هوشمند شرکت شیائومی است.

https://batterybazar.org/xiaomi-robot-vacuum-cleaner/

شقایق بازدید : 201 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

شارژ گوشی با باتری قلمی یکی از ایده های جالب است که به عنوان یک روش کاربردی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. این روش پر کاربرد به کاربر کمک می کند تا در مواقع حساس که بنا به هر دلیلی به برق دسترسی ندارد و باتری گوشی او رو به تما شدن است، چند درصدی آن را شارژ کند و پیام و تماس فوری خود را برقرار کند. برای شارژ گوشی با باتری قلمی شما نیازی به امکانات و تجهیزات خاصی ندارید و به آسانی می توانید گوشی خود را با یک باتری قلمی شارژ کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما فوت و فن های این کار را توضیح می دهیم.

یکی از نکات مثبتی که این روش دارد این است که شما می توانید در گردش ها و مسافرت ها می توانید با کمک چند عدد باتری قلمی، گوشی خود را در هر شرایطی چند درصد شارژ کنید و به کارهای ضروری خود با آن بپردازید. برای اینکه بتوانید وسایل مورد نیاز خود را آماده کنید، به هزینه زیادی احتیاج ندارید و با ساده ترین امکانات می توانید به آن دست پیدا کنید. همچنین می توانید این روش را به دوستان دیگر خود معرفی کرده و به کسانی که طبیعت گردی می کنند، آموزش دهید.

https://batterybazar.org/charge-the-phone-with-a-stylus/

شقایق بازدید : 81 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

تعویض باتری آیفون یکی از کارهایی است که کاربران این گوشی بهتر است یاد بگیرند؛ زیرا امروزه کاربران زیادی از دستگاه های اپل به خصوص آیفون استفاده می کنند. این شرکت از سال 2007 میلادی به عنوان پرچم دارهای تلفن همراه وارد بازار شدند. این گوشی ها از مدل آیفون 1 تا آیفون 7 توانستند، بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند، البته این گوشی ها هم مانند هر دستگاه دیگری دارای استهلاک هستند و نیاز به تعویض وسایل جانبی دارند.

یکی از قطعاتی که معمولاً آن را به عنوان قطعات مصرفی دستگاه در نظر می گیرند، باتری گوشی آیفون است که تعویض آن هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد. ما در این مطلب سعی داریم برای شما تعویض باتری آیفون در خانه را به صورت مرحله به مرحله توضیح دهیم تا بتوانید با تهیه باتری در کمترین زمان و هزینه کمتری باتری نو را جایگزین باتری قدیمی گوشی خود کرده و از دستگاه خود استفاده کنید....

https://batterybazar.org/replace-iphone-battery-at-home/

شقایق بازدید : 82 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

طراحی و درگاه‌ های تلویزیون شیائومی mi4s :

کمپانی شیائومی در طراحی سری Mi TV 4S که در سال 2019 به بازار روانه کرد، از محصولات قبلی خود الگوبرداری کرده است و مانند تمامی سری های جدیدی که تولید کرده است، در آن از پایه های دو شاخه استفاده کرده است. تلویزیون می 4 اس یکی از گوشی هایی است که نمره زیبایی ظاهری را نیز دریافت کرده است. ظاهر زیبای این تلویزیون به دلیل وجود حاشیه ‌های باریک و طراحی مینیمال و رنگ خاکستری تیره ای است که زیبایی را به خانه شما می آورد. با وجود اینکه تلویزیون شیائومی mi4s دارای دو پایه فلزی مشکی است و یک تلویزیون 55 اینچی است اما دارای وزن مناسب 12.4 کیلوگرم است.

با نگاهی دقیق به این تلویزیون می توان متوجه شد که ضخامت لبه ‌های نمایشگر و فاصله آن از دو طرف تنها یک سانتی‌ متر بوده که این فاصله از پایین به دو سانتی ‌متر می رسد، که این فاصله لبه با وجود نوار سیاه‌ رنگی که در کنار نمایشگر وجود دارد؛ حاشیه‌ واقعی را به چشم سه میلی ‌متر نشان می‌ دهد. البته این موضوع تأثیری بر کمتر نشان داده شدن حاشیه تلویزیون در زمان خاموشی ندارد. همچنین حاشیه مشکی کنار تلویزیون شیائومی mi4s شما را در هنگام تماشا اذیت نمی کند و ظاهر دلنشین این تلویزیون با فریم فلزی صیقلی و براق، حس کیفیت بهتری از مدل ‌های اقتصادی دیگر را در شما به وجود می آورد.

 

https://batterybazar.org/xiaomi-mi4s-tv-from-a-review-perspective/

شقایق بازدید : 140 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

یکی از برندهایی که معمولاً در بازار و بین مشتریان بسیاری دارد، برند فیلیپس می باشد که برخلاف تمامی مدل های بالا فقط به صورت دستی کار می کند و دسته عصایی ندارد. اما محبوبیت آن به علت وزن کم و قدرت بالایی مکش آن است. علاوه بر این دو ویژگی برجسته به راحتی می توان از آن استفاده کرد و برای این همه ویژگی کافی است مبلغ خیلی کمی را بپردازید. برخی از ویژگی های این جاروشارژی عبارتند از :

  • قابلیت نصب روی دیوار
  • باتری لیتیومی
  • نشانگر باتری کم
  • مجهز به سیستم دو مرحله ‌ای
  • قابلیت خاموشی خودکار پس از اتمام زمان شارژ
  • ذخیره 70 درصدی انرژی

مشخصات کلی جارو شارژی فیلیپس مدل Philips FC6148 :

مدل جارو شارژی RH8548
شرکت سازنده FC6148
میزان صدا 81 دسی‌بل
ولتاژ باتری
10.8 ولت
گنجایش مخزن 0.5 لیتر
مدت ‌زمان لازم برای شارژ
8 ساعت
میزان شارژدهی مداوم
9 دقیقه

تا اینجای این مقاله برای شما مشخصات چند جارو شارژی پر طرفدار را گردآوری کردیم و ویژگی های آن ها را بررسی و مقایسه نمودیم. شما می توانید تجربه استفاده خود را در قسمت نظرها برای ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید و اگر پیشنهاد دیگری در مورد برند متفاوتی دارید به ما ارائه دهید. البته در ادامه در مورد انتخاب بهترین جارو شارژی برای شما مواردی را تهیه کردیم. پس با ما همراه باشید.

شقایق بازدید : 89 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)
کنترل موسیقی (Music Player)check
اتصالاتBluetooth 4.2 BLE
قابلیت نصب سیم کارتclose
قابلیت های ویژه- ضربان قلب
– پیگیری خواب
– تعداد گام ها
– میزان کالری سوزانده شده
مقاوم در برابرآب تا فشار 5 اتمسفر
دوربینندارد
توضیحات سازگاریسازگار با اندروید 4.4 به بالا و iOS 9 به بالا
حسگرها- سنسور ضربان قلب PPG
– شتاب سنج سه محوره
– سنسور خازنی
 
https://batterybazar.org/xiaomi-amazfit-cor2/
شقایق بازدید : 134 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

یکی از بدیهیات در بازار ایران وجود محصولات چینی است و شما به هر فروشگاهی سر بزنید تعداد زیادی از آن ها را مشاهده خواهید نمود. این مسأله در مورد ساخت اسکوتر نیز وجود دارد و با وجود بازار خوبی که این محصول دارد، چین بخش بزرگی از بازار آن را به دست گرفته است.

شما برای تهیه یک اسکوتر برقی با کیفیت حتماً باید توجه داشته باشید که این محصول را کدام شرکت تولید کرده است و این شرکت متعلق به کدام کشور است و چه پیشینه ای دارد. به همین منظور ما به بررسی برندهای متعددی که در بازار ایران فعال هستند پرداخته ایم و در این بررسی ها ملاک را اطلاعات محلی و آنلاین قرار داده ایم .

در بررسی هایی که در ادامه برای شما گردآوری کرده ایم، برند های مختلفی وجود دارد...

 

https://batterybazar.org/electric-scooters/

شقایق بازدید : 150 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

واکی تاکی یک دستگاه بی سیم قابل حمل می باشد که قادر است امواج رادیویی را به شکل دو طرفه مخابره نماید. این بی سیم در موقعیت و مکان ‌های مختلف دارای کاربرد های فراوانی می باشد. واکی‌ تاکی تک فرکانس می باشد و به همین دلیل ، عمل فرستندگی و گیرندگی به صورت هم زمان انجام نمی گیرد.
عملکرد این دستگاه به گونه ای است که در یک زمان خاص دستگاه یا در قالب یک فرستنده و یا یک گیرنده عمل می نماید.
قبلا در مورد امواج رادیویی گفته شده و شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد رادیو باشد.

 

https://batterybazar.org/walkie-talkie/

شقایق بازدید : 83 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

2000 کاربرد از اسپری wd40 در باشگاه طرفداران به مشتریان ارائه شد. این باشگاه هم اکنون بیش از صد هزار عضو دارد. در سال 2009 نیز مدل Trigger تولید شد که به صورت اسپری نبود، ولی همین قابلیت ها را دارا بود. امروزه شاهد به فروش رسیدن محصولات WD-40 در 60 کانال مصرف مختلف هستیم که برخی از آن ها عبارتند از :

  • تجهیزات هوایی
  • دوچرخه ها
  • تجهیزات بدنسازی و باشگاههای ورزشی
  • تولید کنندگان باتری
  • ابزارهای الکترونیک
  • صنعت هتل داری
  • ابزارهای باغبانی و چمن زنی
  • صنایع نظامی
https://batterybazar.org/spray-wd40/
شقایق بازدید : 40 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

در ساخت گوشی گلکسی s20 اولترا از رنگ های خاص و یا گرادیانی استفاده نشده و این گوشی که ساخت کره است در دو رنگ خاکستری و مشکی براق به بازار ارائه گردیده است. تنها موردی که کاربران را در مورد بدنه شیشه ای این گوشی نا راضی می کند این است که لک اثر انگشت روی آن می ماند. گوشی گلکسی s20 اولترا به عنوان پرچم دار جدید سامسونگ دارای گواهی IP68 بوده و شرکت سامسونگ ادعا داشته است که این گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

 https://batterybazar.org/review-the-features-of-the-galaxy-s20/

شقایق بازدید : 47 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

اندروید باکس ها فهرستی از محتوای پیشنهادی را از طریق صفحه تلویزیون های هوشمند ارائه می دهند. طریق استفاده و رابط کاربری سیستم اندروید در تی وی باکس ها شباهتی با پلتفرم های اندرویدی روی گوشی هوشمند ندارد. برای مثال دسترسی به گوگل پلی استور از طریق ست تاپ باکس مورد نظر نیز فراهم است اما گزینه Play Store در اینجا فهرست اپلیکیشن های اندرویدی در دستگاه های پشتیبانی کننده را نشان می دهد و با فروشگاه نرم افزاری پلی استور روی گوشی های موبایل تفاوت دارد.

اغلب اپلیکیشن های مورد نیاز کاربران در این پلتفرم به صورت دستکاری شده، قرار دارد. به این ترتیب که از قبل شرکت سازنده این اپ ها را نصب نکرده است ولی بنابر خواسته سفارش دهنده ها، شرکت ها مبادرت به ایجاد راه های ارتباطی گسترده تری کرده اند. هم اکنون امکان تماشا و دانلود بسیاری از برنامه های روی اپلیکیشن های ضروری از طریق اندروید تی وی باکس فراهم شده است.

برای مثال Netflix ،Hulu ،Amazon Prime Video ،Crackle ،YouTube ،HBO Go ،NBC ،ABC ،BBC iPlayer ،MLB.TV از برنامه های پر طرفدار در بین کاربران هستند که کاملا در دسترس قرار دارد. پیش بینی هایی نیز برای استفاده کاربرانی که در موقعیت های جغزافیایی محدودیت نصب قرار دارند، شده است. برای کاربران ایرانی با نصب وی پی ان می توان مشکل محدودیت استفاده از برنامه ها در اندروید تی وی باکس را برطرف کرد. جالب تر اینکه از این طریق می توانید به صدها و هزاران بازی کامپیوتری روز دنیا نیز دسترسی پیدا کنید.

 

https://batterybazar.org/android-tv-box/

شقایق بازدید : 29 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

پکیج باتری خودروهای برقی را به‌ عنوان قلب و روح آن قلمداد می کنند .

معمولاً موتور برقی به‌ عنوان منبعی برای حرکت دادن خودروی الکتریکی شناخته می‌شود .

هنگام خرید خودروی برقی باید به مشخصات آن توجه داشته و از مواردی که بر عملکرد آن تاثیر می‌گذارند ، آگاه شوید .

باتری خودروهای الکتریکی از باتری‌های لیتیوم – یون در مقیاس بسیار بزرگتری تولید شده است .

باتری‌های لیتیوم – یون دارای تراکم انرژی بالایی هستند .

این باتری ها هنگام استفاده نشدن ، نسبت به سایر انواع باتری‌ها شارژ کمتری از دست می‌دهند .

ظرفیت باتری خودروی برقی برحسب کیلووات ساعت بیان می‌شود که در نوشته‌ها به‌صورت خلاصه kWh به کار می‌رود .

خرید خودروی الکتریکی با میزان ظرفیت باتری بیشتر یا kWh بالاتر ، مانند این است که خودرویی با ظرفیت باک و در نتیجه شعاع حرکتی بیشتر در اختیار داشته باشید .

به عبارت دیگر هرچه ظرفیت باتری بالاتر باشد ، با یک‌بار شارژ می‌توانید مسافت بیشتری طی کنید .

سیستم مدیریت خودروی الکتریکی مانع از شارژ و تخلیه ۱۰۰ درصدی باتری می‌شود .

با این عمل کارایی آن را حفظ کرده و باعث افزایش عمر مفید باتری می شود .

ظرفیت باتری خودروهای برقی در بازار از ۱۷.۶ کیلووات ساعت در اسمارت EQ فورتو با ظرفیت پیمایش ۹۳ کیلومتر شروع می‌شود تا ۱۰۰ کیلووات ساعت در تسلا مدل اس و مدل ایکس با ظرفیت پیمایش بیش از ۴۸۰ کیلومتر ادامه می‌یابد .

https://batterybazar.org/electric-car-battery/

شقایق بازدید : 69 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

از مزایای این باتری این است که 3000 بار شارژ و دشارژ می شود.

همچنین زمان شارژ شدن باتری های دوال – کربن 20 درصد کمتر از باتری های لیتیوم – یونی است.

همچنین این باتری ها گرما تولید نمی کنند و به راحتی آتش نمی گیرند.

نکته دیگری که صنعت باتری سازی را به این باتری ها مشتاق کرد، طول عمر طولانی تر آن هاست.

از مزایای دیگر این باتری ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • در دسترس بودن کربن
  • بی خطر بودن
  •  ارزان
  • غیر سمی
  • قابل بازیافت

https://batterybazar.org/battery-industry/

شقایق بازدید : 29 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

اگر بخواهیم نیسان آریا را با خودروهای هم رده خود مقایسه کنیم می توانیم آن را به عنوان رقیب خودروهایی همچون تسلا مدل Y، فولکس واگن ID ۴، بی ام و IX۳ و… بنامیم. کمپانی نیسان ادعا می کند که مدل آریا به پیشرفته ترین فن آوری هایی که این شرکت دارد تجهیز شده و می توان آن را به عنوان یک سطح جدید هلدینک در کراس اور برقی در نظر گرفت. علاوه بر این نیسان آریا اولین خودروی این کمپانی است که بر پایه پلت فرم CMF-EV (پلتفرمی متعلق به گروه های بزرگ خودرو سازی رنو، نیسان و میتسوبوشی) طراحی شده است.

https://batterybazar.org/introducing-nissan-aria/

شقایق بازدید : 62 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

پاناسونیک در سال 2017 باتری های لیتیوم یونی 2170 را با ویژگی شیمی کاتدی نیکل – کبالت آلومینیوم (NCA) برای شرکت تسلا ارائه داد. محققان می گویند این بالاتری چگالی انرژی در بالاترین سطح یعنی 700 وات بر ساعت است.

این باتری ها می توانند با یک بار شارژ چنین چگالی را ارائه دهند و این باعث رشد روزافزون خودرو های برقی در جهان خواهد شد و علاوه بر آن ، این دست آورد می تواند کار را برای استفاده از باتری های کوچکتر در فضای داخلی اتومبیل هموار تر کند.

از طرفی دیگر نسخه ارائه شده بدون کبالت باعث افزایش پایداری در این نوع باتری ها خواهد شد و این یعنی مردم به صورت چشم گیری به داشتن وسائل نقلیه برقی روی خواهند آورد.

مدیر عامل تسلا ، آقای ایلون ماسک بارها اعلام کرده است که می خواهد ادامه راه را با باتری های نسخه بدون کبالت پیش برود.

https://batterybazar.org/panasonic-boost-energy-density-in-tesla-batteries/

شقایق بازدید : 55 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

باتری تسلا یکی از تولیدات شرکتی با همین نام می باشد که در پکیج هایی از باتری لیتیوم یونی برای شرکت های خودرو سازی همچون تویوتا طراحی شده است. در سال 2003 شرکت تسلا موتورز تأسیس گردید که مؤسسان اصلی آن مارتین ابرهارد، جفری استرابل و ایلان ماسک می باشند.

در حال حاضر مدیر اجرائی و رئیس هیئت مدیره این شرکت ایلان ماسک می باشد.

در بین شرکت های آمریکایی «تسلا موتورز» (TESLA MOTORS) ، به عنوان یکی از عظیم ترین و محبوب ترین در تولید خودروهای برقی و قطعات مورد نیاز ترن‌ های برقی درخشیده است.

https://batterybazar.org/tesla-battery/

شقایق بازدید : 381 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

دوچرخه برقی تسلا یکی از تولیدات جدید این شرکت می باشد، که می تواند جایگزین مناسبی برای اسکوتر برقی باشد. در مصاحبه رادیویی که با ایلان ماسک شد، در جواب یکی از سوال های مجری برنامه در مورد استارت آپ های جدیدی همچون bird و lime که به کرایه دادن اسکوتر می پردازند را بی ارزش خواند.

همچنین اظهار کرد که این شرکت هیچ گاه نه چنین محصولاتی را تولید می کند و نه ارائه می دهد.

 در عوض علاقه خود را به دوچرخه های برقی بیان نمود و گفت ممکن است روزی به تولید آن ها ببپردازد.

این را می دانیم که وقتی تسلا بخواهد محصولی تولید نماید، علاوه بر زیبایی این محصولات؛ کیفیت و ایمنی آن ها بی نظیر خواهد بود.

https://batterybazar.org/tesla-electric-bike/

شقایق بازدید : 54 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

اسپیس ایکس چیست؟

در سال 2002 شرکت اکتشافات فضایی Space Exploration Technologies Corporation توسط ایلان ماسک پایه ریزی شد. این شرکت در زمینه خدمات هوا-فضا فعالیت دارد و محصولات صنایع تجاری هوافضایی آمریکا را تولید می کند. در واقع شرکت فناوری های اکتشافات فضا نوعی شرکت حمل و نقل فضایی نیز محسوب می شود. مقر این شرکت در کالیفرنیای امریکا واقع شده است.

ایده اولیه شرکت با رویای ساخت راکت فضایی مطمئن و کم هزینه پایه ریزی شد ثروت ایلان ماسک فرصت خوبی را برای تحقق این رویا فراهم می کند. البته اسپیس ایکس به عنوان اولین و تنها شرکت خصوصی در زمینه اکتشافات فضایی، فرصت های تجاری زیادی را نیز به وجود آورده است.

 

https://batterybazar.org/spacex/

شقایق بازدید : 53 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

محبوبیت ایلون ماسک باعث شده که کمپانی تسلا نیازی به صرف هزینه برای تبلیغات احساس نکند. این موضوع دقیقاً عکس کارخانه های خودرو سازی سنتی است که در چند دهه اخیر پول زیادی را برای تبلیغات صرف کرده اند. بد نیست بدانید که مدیر عامل تسلا مخالف تبلیغات برای شرکت خود نیست و چندی پیش در جمع سرمایه گذاران مقداری بودجه را برای تبلیغات پیش بینی کرد. این ایده از طرف ایلان ماسک به منظور حمایت از رسانه و ژورنالیسم بیان شد و به عقیده او رسانه را باید حمایت کرد.

این نظریه را در گذشته از ایلان ماسک شنیدیم و این انتظار وجود دارد که این شخص امروزه به ارزش به دست آوردن رسانه پی برده باشد. علاوه بر محبوبیت ایلون ماسک ، کمپانی تسلا نیاز به دریچه ای دارد تا مشخصات محصولات خود را به صورت عمومی منتشر کند تا قبل از اینکه محصول به بازار ارائه شود، رضایت مشتری را جلب کند. یکی از روش های تبلیغات همان پست های اینستاگرامی است که کاربران در مورد خودروهای خود می گذارند و آن ها را نقد و بررسی می کنند.

https://batterybazar.org/the-popularity-of-elon-mask-and-the-proof-that-tesla-does-not-need-advertising/

شقایق بازدید : 30 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

درآمد ایلون ماسک یکی از بیشترین درآمدهایی است که در لیست بلومبرگ دیده می شود. مدیر عامل های شرکت های فناوری معمولاً در صدر این لیست قرار دارند و سهم بیشتری از این درآمد به افزایش ارزش سهام آن ها برمی گردد. در سال 2019 یکی از پردرآمدترین ها نیز که در صدر جدول قرار داشت، ایلون ماسک بود. با مراجعه به لیست بلومبرگ و بررسی دقیق آن دیده می شود در سال میلادی گذشته مدیران شرکت های وال استریت در انتهای لیست 10 مدیر پر درآمد قرار گرفتند. بیشترین شرکت های این لیست، شرکت های فناوری بودند و در این لیست جایگاه 19 ام به پردرآمد ترین زن داده شد.

https://batterybazar.org/earned-by-elon-musk-and-tim-cook-topped-the-list/

شقایق بازدید : 33 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

یکی از منابع اصلی درآمد ایلون ماسک سهام شرکت های اوست که مهمترین آن ها، کمپانی تسلا است. در برآوردهای اخیر ارزش سهام این شرکت به قیمت 1400 دلار رسیدیم. این رقم یعنی ارزش سهام کمپانی خودرو سازی تسلا نسبت به شرکت های خودرو سازی دیگر در دنیا بیشتر است که همین موضوع باعث شده روز به روز درآمد ایلون ماسک بیشتر شده و به ثروت آن اضافه شود و جایگاه اول لیست بلومبرگ را به خود اختصاص دهد.

 

https://batterybazar.org/earned-by-elon-musk-and-tim-cook-topped-the-list/

شقایق بازدید : 42 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

این دسته از باتری ها از ماده ای ساخته شده اند که دارای سلول های الکتروشیمیایی است که انرژی الکتریکی را جذب می کند.

سلول های الکتروشیمیایی به سلول های ثانویه معروف هستند.

جالب است بدانید هر واکنش الکتروشیمیایی روی این سلول ها قابل برگشت است و به صورت معکوس نیز انجام می شود.

باتری های قابل شارژ را می توانید در هر اندازه و نوعی برای استفاده در دستگاه های مختلف بیابید.این باتری ها به صورت باتری های کوچ دکمه و باتری های بزرگ مگاواتی در شبکه توزیع یافت می شوند.

استفاده از این نوع باتری ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

باتری های قابل شارژ از آنجایی که تأثیرات کمتری روی محیط زیست دارد، هزینه کمتری نسبت به باتری های معمولی دارد. برخی از این باتری ها خیلی شبیه به باتری های معمولی است اما برخی از آن ها کاملاً متفاوت هستند.

 

https://batterybazar.org/features-rechargeable-batteries/

شقایق بازدید : 32 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

خودرو برقی و هیبریدی یکی از خودروهایی است که در بیشتر کشورهای دنیای مورد توجه قرار گرفته است. البته تمام خودروهایی که ما به عنوان خودروهای برقی می شناسیم خودروهای برقی نیستند. در زبان انگلیسی این خودروها با نام Electrificatied car نامگذاری می شوند. خودروهای بنزینی باعث می شوند که جهان آلوده تر شوند و آلاینده هایی که از طریق سوخت های فسیلی که برای حمل و نقل استفاده می شوند، باعث شده که سیاست مداران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان در طی سال های اخیر به دنبال طرح هایی باشند که با این مشکل و گرمایش زمین که در این سال ها و طی آلودگی ها به وجود آمده است، مقابله کند.

شقایق بازدید : 34 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHL1841 :

ویژگی های عمده و محبوب کاربران در مورد این جارو شارژی عبارت است از :

  • قابلیت نصب روی دیوار
  • باتری Ni-MH سازگار با محیط زیست
  • نشانگر شارژ باتری کم
  • نشانگر پر بودن مخزن
  • فیلتر قابل شست ‌و شو
شقایق بازدید : 29 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

به چند دلیل باتری شارژ نمی شود 

از جمله 

  1. پورت یو اس بی مشکل پیدا کرده است.
  2. پورت یو اس پی جرم گرفته است.
  3. کابل شارژر معیوب می باشد.
  4. آداپتور شارژر معیوب است.
  5. موارد ایمنی را در هنگام شارژ رعایت کنید.
  6. خراب شدن باتری
  7. استفاده از پریز برای شارژ
  8. گوشی با آپدیت قبلی باز گشته است
  9. کالیبره کردن باتری
  10. راه اندازی مجدد
شقایق بازدید : 40 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

این اتومبیل قدرتمند شتاب صفر تا صد را در 9/1 ثانیه طی می کند. طراحی خودرو به گونه ای است که در گروه خودروهای مجاز به خیابان رو قرار دارد. در واقع تسلا رودستر 2020 یک خودوری داخل شهری است و برای مسابقات آفرود طراحی نشده است. با توجه به اینکه تاکنون اطلاعات فنی خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است به طور دقیق نمی توان از جزئیات فنی اتومبیل نوشت.

طبق اطلاعات به دست آمده سه موتور الکتریکی برای محورهای جلو و عقب طراحی شده است که میزان گشتاوری را تا 10 هزار نیوتن بر متر افزایش می دهد. در نتیجه شتاب 96 کیلومتر در ساعت در زمان تنها 1.9 ثانیه و شتاب 0 تا 161 کیلومتر در زمان معادل 4.2 ثانیه حاصل می شود که به انفجار شتابی شباهت دارد...

https://batterybazar.org/tesla-roadster-2020/

شقایق بازدید : 58 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

اگر به دنبال این سؤال هستید که اینورتر چیست می توانید در این مطلب از نحوه عملکرد برخی از آن ها که به درایو یا درایور موتور نیز شناخته می شوند، آشنا شوید. سپس می توانید کاربردهای آن را بخوانید و از مزایای آن مطلع شوید و در ادامه با قیمت این قطعه و نکاتی در مورد خرید آن آشنا شوید. همچنین در ادامه در مورد اینورترهای پر فروش در بازار ایران مطالبی را ارائه می دهیم که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • یاسکاوا
  • دلتا
  • LS

اگر هنوز پاسخ اینورتر چیست را دریافت نکردید باید بگوییم اینورتر یکی از قطعاتی است که این روزها نام آن شنیده می شود، که ممکن است با نام های اینورتور، درایو موتور، درایو، کنترل دور موتور، درایو سرعت قابل‌تنظیم، درایو AC، درایو سرعت متغیر VFD و میکرو درایو هم به گوش شما بخورد. از این قطعه در اکثر وسایل خانگی و صنعتی استفاده می شود. تقریباً از اینورتر در وسایلی استفاده می شود که در آن حرکت وجود دارد، که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • کولرگازی
  • یخچال
  • ماشین لباس‌شویی
  • پمپ آب خانگی
  • آسانسورهای خانگی و صنعتی و …
شقایق بازدید : 49 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

در سال 2002 شرکت اکتشافات فضایی Space Exploration Technologies Corporation توسط ایلان ماسک پایه ریزی شد. این شرکت در زمینه خدمات هوا-فضا فعالیت دارد و محصولات صنایع تجاری هوافضایی آمریکا را تولید می کند. در واقع شرکت فناوری های اکتشافات فضا نوعی شرکت حمل و نقل فضایی نیز محسوب می شود. مقر این شرکت در کالیفرنیای امریکا واقع شده است.

ایده اولیه شرکت با رویای ساخت راکت فضایی مطمئن و کم هزینه پایه ریزی شد ثروت ایلان ماسک فرصت خوبی را برای تحقق این رویا فراهم می کند. البته اسپیس ایکس به عنوان اولین و تنها شرکت خصوصی در زمینه اکتشافات فضایی، فرصت های تجاری زیادی را نیز به وجود آورده است.

https://batterybazar.org/spacex/

شقایق بازدید : 86 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

آداپتور چیست ؟

به هر وسیله ی الکترونیکی که بدون منبع تغذیه درونی و یا باتری کار می کند و برای اینکه روشن شود و یا کار کند به جریان برق احتیاج دارد، آداپتور می گویند. این وسیله در واقع خطر برق گرفتگی را به میزان زیادی کاهش می دهد و امنیت لازم را برقرار می کند. همچنین آداپتورها معمولاً در سایزی ساخته می شوند که می توان آن ها را به راحتی جا به جا نمود و یا آن را به راحتی به هنگام خرابی جایگزین کرد.

از طرفی امکان استفاده کردن جریان برق شهری در بعضی از وسایل برقی به طور مستقیم وجود ندارد و به همین دلیل است که در بیشتر وسایل از یک مبدل ولتاژ یا آداپتور یا ترانس استفاده می شود. وظیفه اصلی یک آداپتور AC – DC این است که جریان برق متناوب یا AC به جریان برق مستقیم یا DC تبدیل کند. یکی دیگر از کارهایی که یک آداپتور می تواند انجام دهید این است که سطح ولتاژ برق شهری را که معمولاً 110 الی 220 ولت است، به میزانی که وسیله برقی به آن احتیاج دارد؛ کاهش می دهد.

https://batterybazar.org/what-is-an-adapter/

شقایق بازدید : 61 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

هر فیوز دارای یک آمپر مشخص است که حداکثر آمپری را که می تواند تحمل کند نمایش می دهد. برای تعویض فیوز باید مطمئن باشید فیوزی که دارید استفاده می کنید با فیوز از کار افتاده آمپر یکسان دارد.

برای تعویض فیوز ماشین می توانید از دفترچه راهنمای وسیله خود استفاده کنید.

https://batterybazar.org/learn-to-select-fuse-for-car/

شقایق بازدید : 172 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)
  • این گوشی به صورت دو سیم کارته می باشد و هر دو سیم کارت به طور هم زمان فعال هستند .
  • حافظه ی داخلی دستگاه 64 گیگابایت است.
  • در این گوشی ساختار قاب جلو شیشه ای و فریم پشت آن پلاستیکی می باشد.
  • شیائومی ردمی ۹ در برابر رطوبت از مقاومت کمی برخوردار است.
  • ضد آب نمی باشد و دارای صفحه نمایش لمسی است.
  • در آخر می توان گفت که گوشی های شیائومی ردمی ۹ از سخت افزار بسیار خوبی بهره گیری نموده اند.
شقایق بازدید : 38 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

پنل خورشیدی Goal Zero

سری پنل های خورشیدی این شرکت با نام تجاری Goal Zero Boulder در بازار معرفی می گردد و گزینه ی بسیار مناسبی برای حمل و نقل آسان انرژی به حساب می آید. این پنل ها از جنس شیشه ای هستند و قاب آنها از جنس آلومینیوم با محافظ هایی برای گوشه های آن است.

این پنل های خورشیدی در دو نسخه به بازار ارائه شده اند ، نسخه 50 واتی دارای یک پایه برای تنظیم مناسب پنل جهت دریافت بهتر انرژی خورشیدی است و نسخه 100 واتی که دارای دو پنل 50 واتی است که توسط یک لولا به هم متصل شده اند. این محصول دارای یک کیف دستی با کیفیت است که برای حمل و نقل آسان آن تهیه شده.

https://batterybazar.org/goal-zero-sollar-energy/

شقایق بازدید : 68 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

 

ساخت فندک با باتری :

ابتدا  دو باتری لیتیوم یونی 3.5 ولتی که به باتری های 18650 Li-ion نیز شناخته می شوند تهیه کنید ، دو باتری با با کمک چسب حرارتی به هم بچسبانید. سپس با دقت ترمینال های باتری را به هم لحیم کرده و سپس نوار فلزی را نیز به آن لحیم کنید. لحیم کاری باتری باید به سرعت انجام شود زیرا اگر زمان زیادی مشغول باشید ممکن است باتری داغ شود و انفجار در باتری صورت بگیرد. پس از آن با تهیه یک چوب بستنی دو اینچی و ایجاد سوراخ هایی در دو طرف آن به کمک مته ساخت فندک با باتری را ادامه دهید.

پس از سوراخ کردن چوب بستنی به کمک یک مهره دوقولو دو پیچ را به چوب بستنی متصل کنید. پس از آن یک تکه سیم از جنس نیکروم 26 AWG چهار اینچی را ببرید و آن را در مرکز چوب قرار داده و مارپیچ کنید و دو سر سیم را به کمک مهره ها به پیچ وصل کنید. دو تکه سیم دیگر را به دو پیچ وصل کنید. در این قسمت تنها باید دقت داشته باشید که سیم هایی که استفاده می کنید، حتماً از جنس نیکروم باشد.

فندک با باتری

 

 

نصب دکمه فندک ساخته شده با باتری :

پس از اینکه چوب بستنی را به وسیله چسب حرارتی به باتری متصل کردید، یک دکه تبدیل PCB را به کمک چسب حرارتی به قسمت دیگر باتری بچسبانید و با دقت فراوان یکی از سر سیم هایی را که در مرحله قبلی به چوب اضافه کردیم به سر باتری متصل نموده و سر دیگر را به سوییچ ترمینال متصل کنید.

فندک با باتری

 

نکته ای که در مورد باتری های لیتیوم یونی وجود دارد، این است که این باتری ها با شارژ شدن بیش از ظرفیت خود ممکن است منفجر شوند، به همین علت به شما توصیه می کنیم که برای جلوگیری از این مشکل از یک ماژول شارژ کننده TP4056 بین باتری و قسمت حرارتی استفاده کنید. این کار باعث می شود فندک حرارتی شما که با باتری و در منزل تهیه شده است، ایمن تر است. برای اینکه دکمه PCB را تست کنید باید آن را فشار دهید و دستتان را نگه دارید سپس باید مشاهده کنید که کویل سیم نیکروم داغ و قرمز شود.

ف

 

شما می توانید در صورتی که ابهامی در این مورد دارید در قسمت نظرها و پیشنهادات سوالات خود را از کارشناسان باتری بازار بپرسید.

 

https://batterybazar.org/how-to-make-a-lighter-with-a-battery-or-electric-lighter/

شقایق بازدید : 29 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

دلایل اصلی شارژ نشدن موبایل سامسونگ :

شارژ نشدن گوشی های تلفن همراه ممکن است، دلایل متعددی داشته باشد که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • خراب شدن پورت USB
  • خراب شدن کابل شارژر
  • عدم رعایت ایمنی در هنگام شارژ
  • شارژ نشدن گوشی سامسونگ به علت غبار گرفتن دستگاه
  • شارژ نشدن گوشی سامسونگ به دلیل خرابی آداپتور
  • کالیبره نبودن باتری گوشی
  • شارژ نشدن به علت پایان یافتن عمر مفید باتری و خرابی آن

https://batterybazar.org/reasons-not-to-charge-samsung-phone/

شقایق بازدید : 32 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

کاهش مصرف باتری آیفون با فعالسازی Dark Mode :

کاهش مصرف باتری آیفون

ویژگی دارک مد آیفون در نسخه 13 سیستم عامل IOS نیز وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن به صورت چشم گیری شاهد کاهش مصرف باتری آیفون خود شوید.

دلیل این موضوع این است که وجود پیکسل های سیاه موجود در OLED با پیکسل های سیاه موجود در پنل های LCD فرق می کنند. در OLED برای نمایش پیکسل سیاه، آن پیکسل خاموش می شود؛ در نتیجه وقتی شما از تم تیره استفاده می کنید، مصرف باتری به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. مراحل فعال سازی این قابلیت عبارت است از :

  1. ابتدا به منو Settings مراجعه کنید.
  2. زیر منو Display & Brightness را انتخاب نمایید.
  3. قابلیت Dark Mode را فعال کنید.
https://batterybazar.org/reduce-iphone-battery-consumption/
شقایق بازدید : 34 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

قبل از اینکه تصمیم بگیرید باتری آیفون خود را عوض کنید، لازم است این متن را به دقت بخوانید و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و پس از آن مراحله گفته شده را به دقت انجام دهید. تجهیزات لازم برای این کار عبارتند از :

  1. پیچ گوشتی ستاره ای یا شش پر
  2. چاقو نازک
  3. سشوار
  4. نوار چسب دو طرفه
روش تعویض باتری آیفون در منزل 
https://batterybazar.org/replace-iphone-battery-at-home/
شقایق بازدید : 28 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

باتری ها همانقدر که برای کاربران دستگاه های تلفن همراه کارایی دارند به همان میزان نیز در زمان خالی شدن باعث نگرانی آنها می شوند. زمانی که که فکر می کنید گوشی شما به میزان نیاز شما باتری ندارد و یا اینکه شارژ خود را همراه خود نبرده اید آنوقت این موضوع جدی تر می شود. امروز در این مطلب کوتاه و مفید قصد داریم روشی ساده و سریع برای اضافه کردن یک ابزارک (ویجت) برای نمایش درصد باتری در اندروید به شما آموزش دهیم.

گوگل پلی را در گوشی خود باز کنید و در باکس جست و جوی آن بنویسید : battery monitor widget

نمایش درصدر باتری در اندروید

 

قدم دوم پیدا کردن برنامه 3C battery monitor widget

برای اینکه این برنامه رو پیدا کنید کافیه آیکون آن را در تصویر زیر مشاهده کنید چرا که تعداد برنامه های زیادی برای نمایش درصد باتری در اندروید وجود داره که همه آنها برای شما کارایی لازم را ندارند.

نمایش درصد باتری در اندروید

 

خوب حالا کافیه دکمه نصب رو بزنید و اگر این برنامه پیام مجوز را به شما نمایش داد به اون اجازه دهید که باتری گوشی شما را مانیتور کند.

حالا می توانید آیکون برنامه نمایش درصد باتری اندروید 3C را در میان برنامه های نصب شده مشاهده کنید. برنامه را باز کنید و مراحل تنظیمات اتوماتیک را طی کنید ، البته برنامه بسیاری از تنظیمات را به صورت بهینه برای شما انتخاب می کند اما شما می توانید آنها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

نمایش درصد باتری در اندروید

حالا اگر شارژر تلفن همراه خود را به برق متصل کنید و صفحه اصلی برنامه را مشاهده کنید گزینه ی mA میزان قدرت جریان برق را که شارژر در حال شارژ باتری است به شما نمایش می دهد. در همین مقدار خواهید دید که میزان شارژ باتری شما در هر ساعت تقریبا چقدر است.

حالا می توانید ویجت همین برنامه را بر روی صفحه اصلی گوشی خود داشته باشید و اطلاعات کاملی از میزان شارژ و قدرت شارژ باتری گوشی اندرویدی خود به دست آورید.

امیدوارم این مطلب برای شما کاربردی باشد.

https://batterybazar.org/android-battery-percent-with-widget/
شقایق بازدید : 44 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

برای تشخیص باتری اصلی بررسی موارد زیر الزامی است:

بررسی جعبه باتری 

تشخیص باتری اصلی از روی تاریخ تولید باتری 

بررسی اتصال NFC و مشخصات زیر برچسب باتری 

تشخیص باتری اصلی از روی بدنه و شکاف مقوایی 

تشخیص باتری اصلی از فونت های نوشته های روی آن 

بررسی زوایه های باتری 

نکاتی در مورد اتصالات باتری اصلی و تقلبی

تشخیص باتری اصلی از جنس پلاستیک مورد استفاده 

https://batterybazar.org/identify-the-original-battery/
شقایق بازدید : 29 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

برای روشن کردن ماشین بدون استارت و باتری ، مراحل زیر را طی کنید :

  1. ترمز دستی ماشین را بالا بکشید و آن را محکم کنید.
  2. برای اینکه خودرو تکان نخورد، یک سنگ زیر لاستیک ها رو به جلو یک سنگ قرار دهید.
  3. توجه داشته باشید دنده روی سه قرار داشته باشد.
  4. سوییچ را باز کنید و خودروی خود را در حالت روشن قرار دهید.
  5. در این مرحله از روشن کردن ماشین بدون استارت قسمت جلو سمت راست یعنی چرخ سمت شاگرد را بالا ببرید ( فاصله ای که بین چرخ و زمین ایجاد می شود باید، حداقل 15 سانتی متر باشد. سپس چرخ را به وسیله یک طناب، سیم زخم و یا یک پارچه طولانی و حداقل سه متری به طور ساعتگرد قفل کنید. یعنی طناب باید از بیرون و پایین چرخ به سمت بالا برود و سر طناب باید زیر خود طناب قفل شود).
  6. سر آزاد طناب را به سمت خود و سپر جلو بکشید، تا محکم شود.
  7. اگر خودرو برق و موتور استاندارد داشته باشد، قطعاً روشن می شود.
  8. سوار خودرو شوید و کلاچ را محکم فشار دهید.
  9. خودرو را روی حالت دنده خلاص قرار دهید.

این روش ممکن است در خودروهایی که مشکلات برقی و یا تنظیم موتور دارند، کمی دیرتر جواب بدهد و نیاز باشد آن را چند بار انجام دهید تا روشن کردن ماشین بدون استارت اتفاق بیفتد. پس از روشن کردن خودرو می توانید جک را پایین آورده و سنگ ها را از زیر لاستیک بردارید و به رانندگی خود ادامه دهید.

 

https://batterybazar.org/turn-on-the-car-without-a-starter/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 7,101
  • بازدید کلی : 28,038