loading...
باتر بازار
شقایق بازدید : 39 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

در ساخت گوشی گلکسی s20 اولترا از رنگ های خاص و یا گرادیانی استفاده نشده و این گوشی که ساخت کره است در دو رنگ خاکستری و مشکی براق به بازار ارائه گردیده است. تنها موردی که کاربران را در مورد بدنه شیشه ای این گوشی نا راضی می کند این است که لک اثر انگشت روی آن می ماند. گوشی گلکسی s20 اولترا به عنوان پرچم دار جدید سامسونگ دارای گواهی IP68 بوده و شرکت سامسونگ ادعا داشته است که این گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

 https://batterybazar.org/review-the-features-of-the-galaxy-s20/

شقایق بازدید : 47 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

اندروید باکس ها فهرستی از محتوای پیشنهادی را از طریق صفحه تلویزیون های هوشمند ارائه می دهند. طریق استفاده و رابط کاربری سیستم اندروید در تی وی باکس ها شباهتی با پلتفرم های اندرویدی روی گوشی هوشمند ندارد. برای مثال دسترسی به گوگل پلی استور از طریق ست تاپ باکس مورد نظر نیز فراهم است اما گزینه Play Store در اینجا فهرست اپلیکیشن های اندرویدی در دستگاه های پشتیبانی کننده را نشان می دهد و با فروشگاه نرم افزاری پلی استور روی گوشی های موبایل تفاوت دارد.

اغلب اپلیکیشن های مورد نیاز کاربران در این پلتفرم به صورت دستکاری شده، قرار دارد. به این ترتیب که از قبل شرکت سازنده این اپ ها را نصب نکرده است ولی بنابر خواسته سفارش دهنده ها، شرکت ها مبادرت به ایجاد راه های ارتباطی گسترده تری کرده اند. هم اکنون امکان تماشا و دانلود بسیاری از برنامه های روی اپلیکیشن های ضروری از طریق اندروید تی وی باکس فراهم شده است.

برای مثال Netflix ،Hulu ،Amazon Prime Video ،Crackle ،YouTube ،HBO Go ،NBC ،ABC ،BBC iPlayer ،MLB.TV از برنامه های پر طرفدار در بین کاربران هستند که کاملا در دسترس قرار دارد. پیش بینی هایی نیز برای استفاده کاربرانی که در موقعیت های جغزافیایی محدودیت نصب قرار دارند، شده است. برای کاربران ایرانی با نصب وی پی ان می توان مشکل محدودیت استفاده از برنامه ها در اندروید تی وی باکس را برطرف کرد. جالب تر اینکه از این طریق می توانید به صدها و هزاران بازی کامپیوتری روز دنیا نیز دسترسی پیدا کنید.

 

https://batterybazar.org/android-tv-box/

شقایق بازدید : 29 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

پکیج باتری خودروهای برقی را به‌ عنوان قلب و روح آن قلمداد می کنند .

معمولاً موتور برقی به‌ عنوان منبعی برای حرکت دادن خودروی الکتریکی شناخته می‌شود .

هنگام خرید خودروی برقی باید به مشخصات آن توجه داشته و از مواردی که بر عملکرد آن تاثیر می‌گذارند ، آگاه شوید .

باتری خودروهای الکتریکی از باتری‌های لیتیوم – یون در مقیاس بسیار بزرگتری تولید شده است .

باتری‌های لیتیوم – یون دارای تراکم انرژی بالایی هستند .

این باتری ها هنگام استفاده نشدن ، نسبت به سایر انواع باتری‌ها شارژ کمتری از دست می‌دهند .

ظرفیت باتری خودروی برقی برحسب کیلووات ساعت بیان می‌شود که در نوشته‌ها به‌صورت خلاصه kWh به کار می‌رود .

خرید خودروی الکتریکی با میزان ظرفیت باتری بیشتر یا kWh بالاتر ، مانند این است که خودرویی با ظرفیت باک و در نتیجه شعاع حرکتی بیشتر در اختیار داشته باشید .

به عبارت دیگر هرچه ظرفیت باتری بالاتر باشد ، با یک‌بار شارژ می‌توانید مسافت بیشتری طی کنید .

سیستم مدیریت خودروی الکتریکی مانع از شارژ و تخلیه ۱۰۰ درصدی باتری می‌شود .

با این عمل کارایی آن را حفظ کرده و باعث افزایش عمر مفید باتری می شود .

ظرفیت باتری خودروهای برقی در بازار از ۱۷.۶ کیلووات ساعت در اسمارت EQ فورتو با ظرفیت پیمایش ۹۳ کیلومتر شروع می‌شود تا ۱۰۰ کیلووات ساعت در تسلا مدل اس و مدل ایکس با ظرفیت پیمایش بیش از ۴۸۰ کیلومتر ادامه می‌یابد .

https://batterybazar.org/electric-car-battery/

شقایق بازدید : 67 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

از مزایای این باتری این است که 3000 بار شارژ و دشارژ می شود.

همچنین زمان شارژ شدن باتری های دوال – کربن 20 درصد کمتر از باتری های لیتیوم – یونی است.

همچنین این باتری ها گرما تولید نمی کنند و به راحتی آتش نمی گیرند.

نکته دیگری که صنعت باتری سازی را به این باتری ها مشتاق کرد، طول عمر طولانی تر آن هاست.

از مزایای دیگر این باتری ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • در دسترس بودن کربن
  • بی خطر بودن
  •  ارزان
  • غیر سمی
  • قابل بازیافت

https://batterybazar.org/battery-industry/

شقایق بازدید : 29 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

اگر بخواهیم نیسان آریا را با خودروهای هم رده خود مقایسه کنیم می توانیم آن را به عنوان رقیب خودروهایی همچون تسلا مدل Y، فولکس واگن ID ۴، بی ام و IX۳ و… بنامیم. کمپانی نیسان ادعا می کند که مدل آریا به پیشرفته ترین فن آوری هایی که این شرکت دارد تجهیز شده و می توان آن را به عنوان یک سطح جدید هلدینک در کراس اور برقی در نظر گرفت. علاوه بر این نیسان آریا اولین خودروی این کمپانی است که بر پایه پلت فرم CMF-EV (پلتفرمی متعلق به گروه های بزرگ خودرو سازی رنو، نیسان و میتسوبوشی) طراحی شده است.

https://batterybazar.org/introducing-nissan-aria/

شقایق بازدید : 62 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

پاناسونیک در سال 2017 باتری های لیتیوم یونی 2170 را با ویژگی شیمی کاتدی نیکل – کبالت آلومینیوم (NCA) برای شرکت تسلا ارائه داد. محققان می گویند این بالاتری چگالی انرژی در بالاترین سطح یعنی 700 وات بر ساعت است.

این باتری ها می توانند با یک بار شارژ چنین چگالی را ارائه دهند و این باعث رشد روزافزون خودرو های برقی در جهان خواهد شد و علاوه بر آن ، این دست آورد می تواند کار را برای استفاده از باتری های کوچکتر در فضای داخلی اتومبیل هموار تر کند.

از طرفی دیگر نسخه ارائه شده بدون کبالت باعث افزایش پایداری در این نوع باتری ها خواهد شد و این یعنی مردم به صورت چشم گیری به داشتن وسائل نقلیه برقی روی خواهند آورد.

مدیر عامل تسلا ، آقای ایلون ماسک بارها اعلام کرده است که می خواهد ادامه راه را با باتری های نسخه بدون کبالت پیش برود.

https://batterybazar.org/panasonic-boost-energy-density-in-tesla-batteries/

شقایق بازدید : 54 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

باتری تسلا یکی از تولیدات شرکتی با همین نام می باشد که در پکیج هایی از باتری لیتیوم یونی برای شرکت های خودرو سازی همچون تویوتا طراحی شده است. در سال 2003 شرکت تسلا موتورز تأسیس گردید که مؤسسان اصلی آن مارتین ابرهارد، جفری استرابل و ایلان ماسک می باشند.

در حال حاضر مدیر اجرائی و رئیس هیئت مدیره این شرکت ایلان ماسک می باشد.

در بین شرکت های آمریکایی «تسلا موتورز» (TESLA MOTORS) ، به عنوان یکی از عظیم ترین و محبوب ترین در تولید خودروهای برقی و قطعات مورد نیاز ترن‌ های برقی درخشیده است.

https://batterybazar.org/tesla-battery/

شقایق بازدید : 380 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

دوچرخه برقی تسلا یکی از تولیدات جدید این شرکت می باشد، که می تواند جایگزین مناسبی برای اسکوتر برقی باشد. در مصاحبه رادیویی که با ایلان ماسک شد، در جواب یکی از سوال های مجری برنامه در مورد استارت آپ های جدیدی همچون bird و lime که به کرایه دادن اسکوتر می پردازند را بی ارزش خواند.

همچنین اظهار کرد که این شرکت هیچ گاه نه چنین محصولاتی را تولید می کند و نه ارائه می دهد.

 در عوض علاقه خود را به دوچرخه های برقی بیان نمود و گفت ممکن است روزی به تولید آن ها ببپردازد.

این را می دانیم که وقتی تسلا بخواهد محصولی تولید نماید، علاوه بر زیبایی این محصولات؛ کیفیت و ایمنی آن ها بی نظیر خواهد بود.

https://batterybazar.org/tesla-electric-bike/

شقایق بازدید : 53 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

اسپیس ایکس چیست؟

در سال 2002 شرکت اکتشافات فضایی Space Exploration Technologies Corporation توسط ایلان ماسک پایه ریزی شد. این شرکت در زمینه خدمات هوا-فضا فعالیت دارد و محصولات صنایع تجاری هوافضایی آمریکا را تولید می کند. در واقع شرکت فناوری های اکتشافات فضا نوعی شرکت حمل و نقل فضایی نیز محسوب می شود. مقر این شرکت در کالیفرنیای امریکا واقع شده است.

ایده اولیه شرکت با رویای ساخت راکت فضایی مطمئن و کم هزینه پایه ریزی شد ثروت ایلان ماسک فرصت خوبی را برای تحقق این رویا فراهم می کند. البته اسپیس ایکس به عنوان اولین و تنها شرکت خصوصی در زمینه اکتشافات فضایی، فرصت های تجاری زیادی را نیز به وجود آورده است.

 

https://batterybazar.org/spacex/

شقایق بازدید : 53 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

محبوبیت ایلون ماسک باعث شده که کمپانی تسلا نیازی به صرف هزینه برای تبلیغات احساس نکند. این موضوع دقیقاً عکس کارخانه های خودرو سازی سنتی است که در چند دهه اخیر پول زیادی را برای تبلیغات صرف کرده اند. بد نیست بدانید که مدیر عامل تسلا مخالف تبلیغات برای شرکت خود نیست و چندی پیش در جمع سرمایه گذاران مقداری بودجه را برای تبلیغات پیش بینی کرد. این ایده از طرف ایلان ماسک به منظور حمایت از رسانه و ژورنالیسم بیان شد و به عقیده او رسانه را باید حمایت کرد.

این نظریه را در گذشته از ایلان ماسک شنیدیم و این انتظار وجود دارد که این شخص امروزه به ارزش به دست آوردن رسانه پی برده باشد. علاوه بر محبوبیت ایلون ماسک ، کمپانی تسلا نیاز به دریچه ای دارد تا مشخصات محصولات خود را به صورت عمومی منتشر کند تا قبل از اینکه محصول به بازار ارائه شود، رضایت مشتری را جلب کند. یکی از روش های تبلیغات همان پست های اینستاگرامی است که کاربران در مورد خودروهای خود می گذارند و آن ها را نقد و بررسی می کنند.

https://batterybazar.org/the-popularity-of-elon-mask-and-the-proof-that-tesla-does-not-need-advertising/

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 6,956
  • بازدید کلی : 27,893