loading...
باتر بازار
شقایق بازدید : 430 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

کاربرد یک جامپ استارتر این است که می تواند در استارت خوردن تمامی خودروهای بنزینی که دارای حجم موتوری برابر با 3 لیتر یا کمتر هستند، نقش داشته باشد.

رابط کاربری این دستگاه بسیار ساده می باشد و شما به راحتی می توانید از آن کمک بگیرید. علاوه بر این می توانید از جامپ استارتر به عنوان یک پاوربانک استفاده کرده و وسایل برقی خود را با آن شارژ کنید که معمولاً به وسیله آن با استفاده از قابلیت شارژ سریع آن می توان گوشی‌، تبلت‌، لپ تاپ و سایر وسایل دیجیتال را شارژ کرد. همچنین این دستگاه دارای یک چراغ قوه 15 واتی است که با سه حالت ثابت، چشمک زن و SOS (خطر) قابل استفاده بوده و می تواند تاریکی مطلق را روشن کند.

ویژگی های کلی بهترین جامپ استارتر  DBPOWER 600A :

جامپ استارتر DBPOWER یکی از  جامپ استارت های پرفروش است، که از نظر کاربران بهترین ویژگی این ابزار را می توان اندازه مناسب آن در نظر گرفت. مشخصات کلی این جامپ استارتر عبارتند از :

  • ابعاد ۳٫۹۴*۹٫۵۳*۴٫۹۲ اینچ
  • قابل قرار گرفتن در جعبه ابزار اتومبیل
  • مناسب برای استفاده موتورهای
  • موتورهای دیزلی ۵٫۲ لیتری یا ۶٫۵ لیتری بنزینی
  • توانایی شارژدهی باتری : تا 20 بار استارت جامپ
  • مجهز به درگاه شارژر هوشمند با ظرفیت 18000 میلی آمپر ساعت
  • مجهز به یک واحد آداپتور
  • دارای صفحه نمایش LCD با قابلیت نشان دادن باقی مانده شارژ باتری جامپ استارتر
  • مجهز به قطب نمای دیجیتالی

از ویژگی های قابل توجه این چامپ استارتر به عنوان بهترین جامپ استارتر می توان به سایز کوچک آن اشاره نمود و اینکه با درگاه هوشمند USB خود می تواند در شارژ دستگاه های الکترونیکی مفید باشد و کاربر به وسیله آن می تواند لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی و قابل حمل را شارژ کند. از مشخصه های مثبت دیگر این دستگاه می توان به گیره های کابلی که دارد اشاره کرد که از شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه جلوگیری می کند.

https://batterybazar.org/best-jump-starter/

شقایق بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

پایه موبایل DJI بهترین گیمبال برای هر نوع گوشی تلفن همراه است که توانسته با کیفیت مطلوب و عملکرد عالی بهترین نمره را از لیست ما بگیرد.

این گجت خوش دست می تواند به بهترین شکل ممکن لرزش تصویر را بگیرد و خروجی تصویر روان و با کیفیتی را به ما ارائه دهد. شما می توانید از این گیمبال در اسکیت سواری ، پیاده روی ، کوهنوردی و دیگر فعالیت های پر تحرک استفاده کنید بدون دریافت کوچکترین لرزش تصویر.

بر روی دسته این گیمبال چند دکمه کنترلی وجود دارد که یادگیری آنها بسیار آسان است و نیاز شما به لمس صفحه گوشی همراه را از بین می برد.

osmo mobile 3 دارای یک باتری در قسمت دسته خود است که تا 15 ساعت می تواند به شما به صورت مطلوب سرویس دهد و با دو ساعت زمان دوباره شارژ شود.

گجت osmo mobile 3 دارای قابلیت اکتیو ترک 3 است که به شما امکان می دهد دیگر به صورت دستی دنبال سوژه نکنید و خود آن با هوش مصنوعی سوژه را برای شما به صورت اتوماتیک دنبال می کند.

پایه موبایل osmo mobile 3 دارای متعلقاتی است که در جعبه آن موجود است.
شقایق بازدید : 34 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

یک دلیل خیلی ساده برای گرمای بیش از حد این است که تلفن همراه شما به مدت طولانی در مجاورت نور خورشید قرار داشته باشد. پس اولین نکته این است که همیشه تلفن همراه را در محلی خنک و سایه دار نگهدارید.

گوشی تلفن همراهت رو خاموشش کن

خاموش کردن تلفن همراه شما یکی از سریع ترین راه ها برای پایین آوردن درجه حرارت به حالت عادی است.

برنامه های خود را ببندید

خیلی وقتها تلفن همراه شما به دلیل کارکردن ، بیش از حد توان سخت افزار آن گرم می شود . در اینجور مواقع برنامه های خود را ببندید ، همچنین آنها را در بک گراند گوشی نیز متوقف کنید تا زمانی که درجه حرارت گوشی به حالت عادی بازگشت و حالا دوباره می توانید برنامه های مورد نیاز خود را باز کنید.

این اتفاق در گوشی های همراه اندرویدی بیشتر اتفاق می افتد چرا که سیستم عامل اندروید معمولا از توان سخت افزاری خود به صورت بهینه استفاده نمی کند و معمولا برنامه های زیادی در بک گراند آن در حال فعالیت هستند.

برای بستن برنامه ها در بک گراند گشی اندرویدی خود می توانید از اپلیکیشن Cool Down Phone Temperature نیز استفاده کنید

یک روش دیگر برای خنک کردن گوشی قرار دادن آن در مجاورت باد خنک کولر یا پنکه است

اگر در نزدیکی شما پنکه و یا کولر هست گوشی خود را در مجاورت باد آن قرار دهید تا گرمای آن کاهش یابد ، اگه هم در نزدیکی خود این وسایل را ندارید می توانید گوشی را در دست خود گرفته و کمی در هوا تکان دهید تا با ایجاد هوا در اطراف آن دمای آن را کاهش دهید.

نکته قابل توجه اینکه زمانی که گوشی همراه شما بیش از حد گرم شده آن را در فریزر یا یخچال نگذارید ، چرا که گرمای زیاد و سرمای ناگهانی به باتری گوشی همراه شما آسیب جدی خواهد زد.

برای خنک کردن گوشی پیگیری بهتر از درمان است

این گفته از قدیمی ها در اینجا هم کاربرد دارد ، ما چه کارهای باید انجام دهیم که گوشی همراه ما بیش از استاندارد گرم نشود؟

قبل از هرچیز این نکته را در نظر داشته باشید که گرمای گوشی شما در هنگام شارژ شدن تا حدودی طبیعی است ، به خصوص زمانی که هم زمان با شارژ کردن گوشی از آن استفاده می کنید.

پس سعی کنید در هنگام شارژ تلفن همراه از آن استفاده نکنید ، مخصوصا با تکنولوژی های شارژ سریع که امروزه شرکت های مختلف در اختیاز کاربران خود قرار می دهند می توانید دقایقی که گوشی همراه شما در شارژر است از آن استفاده نکنید.

https://batterybazar.org/fast-tips-for-cooling-down-your-phone/

شقایق بازدید : 320 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

گازهایی که در باتری ها تولید می شود باعث تورم و باد کردن آن ها می شود و این فرآیند در واقع همان واکنش شیمیایی است که موجب اکسیداسیون الکتروشیمیایی الکترولیت ها می گردد. نتیجه این فعالیت گرمای شدید غیر طبیعی است که در اثر خرابی باتری یا روش غلط شارژ باتری اتفاق می افتد.

دلایل دیگری که موجب آسیب رساندن به باتری می شود عبارتند از:

  1. شارژر تلفن همراه خراب شده باشد
  2. از شارژرهای ناسازگار برای ذخیره انرژی استفاده کرده باشید
  3. روشی که برای شارژ تلفن همراه استفاده کردید، اشتباه باشد.

به علت اینکه تلفن های همراه در سر تا سر زندگی روزمره ما وجود دارد و اکثر تلفن های همراه ما از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند، ممکن است گاهی اوقات طریقه مصرف اشتباه موجب باد کرن باتری شده و خطراتی را به همراه داشته باشد.

اقدامات لازم در هنگام متورم شدن باتری چیست؟

برخی اوقات متوجه می شوید که تاچ ال سی دی گوشی در حالتی قرار گرفته که انگار کسی دستش را روی آن قرار داده است و در حال فشار آوردن روی آن می باشد و این حالت در مرکز نمایشگر اتفاق می افتد و شما را به این فکر می اندازد که نمایشگر تلفن همراه خراب شده و یا کثیف است. به محض اینکه درب پشتی را باز کنید متوجه می شوید که دلیل فشاری که روی صفحه نمایش وجود دارد یک باتری باد کرده است که موجب رنگ رفتگی و فشار روی صفحه نمایش شده است؛ زیرا حالا که درب پشتی باتری را باز کردید دیگر خبری از ایرادهای تاچ نیست.

زمانی که متوجه شدید باتری تلفن همراه شما متورم شده از استفاده کردن از آن و شارژ مجدد آن دست بکشید و سعی کنید دیگر از آن استفاده نکنید و آن را به وسیله قوانینی که برای مواد بازیافتی خطرناک وجود دارد، از محل زندگی خود دور کنید. شما با رعایت کردن نکات ایمنی و استفاده نکردن از باتری متورم می توانید از انفجار و ایجاد آتش سوزی جلوگیری نمایید، زمانی که باتری باد می کند دیگر نمی شود آن را احیاء کرد و فقط باید آن را به روش درست دفع کنید.

شقایق بازدید : 582 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

گوشی های آیفون بدون نیاز به نصب برنامه خاصی در هنگام اتصال لوازم جانبی بلوتوثی مثل هندزفری بلوتوثی، میزان باتری هدفون یا آن وسیله را به صورت یک آیکون به طور خودکار و در نوار وضعیت آیفون نمایش می دهد.

این آیکون که باتری هدفون را نشان می دهد، در کنار باتری دستگاه آیفون قرار دارد.

ویژگی های آیکون باتری دستگاه آیفون عبارتند از:

  • به صورت عمودی
  • کمی بزرگتر از نشانگر باتری هدست بلوتوثی
  • یک عدد به صورت درصد در کنار آن نمایش داده می شود

 اما آیکون دستگاه بلوتوث کمی کوچکتر و به صورت افقی نمایش داده می شود.

برای فعال کردن قابلیت درصد باتری دستگاه های بلوتوث در آیفون، مرحل زیر را انجام دهید:

  1. اسکرول بالای صفحه را پایین بکشید.
  2. ویجت Batteries را انتخاب نمایید.
  3. اطلاعات درصد باتری را مطالعه کنید.
  4. ویجت Batteries را انتخاب نمایید.
  5. Notification Center آن را فعال کنید.
  6. گزینه Edit را برای نمایش باتری هدفون لمس کنید.
  7. در صفحه Add Widgets برای باتری جستجو کنید.
  8. آیکن بعلاوه سبز را لمس کنید.
  9. آن را به مکان مورد نظر خود درگ کنید.
  10. برای ذخیره تنظیمات Done را انتخاب کنید.
شقایق بازدید : 36 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

باتری 9 سلولی یکی از باتری هایی است که برای برخی از لپ تاپ ها استفاده می شود و مهم ترین و اصلی ترین قسمت آن  است. همانطور که می دانید باتری های مختلفی در این صنعت تولید شده است، که از تکنولوژی های مختلفی در تولید آن ها استفاده شده است.

یکی از رایج ترین نوع باتری ها لیتیوم یونی یا LI-ion می باشد که روی دستگاه های مختلف استفاده می شود. برخی از وسایلی که از اینگونه باتری ها استفاده می کنند، عبارتند از:

  • اسباب بازی ها
  • گوشی های موبایل
  • تبلت ها
  • نوت بوک ها
  • لپ تاپ ها

موارد استفاده باتری های 9 سلولی:

معمولاً باتری های چند سلولی در لپ تاپ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه برای اینکه بتوانیم به راحتی باتری 9 سلولی را برای شما معرفی کنیم، ابتدا باتری چند سلولی را معرفی خواهیم کرد. همه ما می دانیم که باتری ها بر اساس موارد استفاده شان به سه روش زیر بسته می شوند:

  • سری
  • موازی
  • ترکیبی (سری-موازی)

وقتی باتری را سری  می بندند با شدت جریان ثابت، میزان ولتاژ بالا می رود.

همچنین زمانی که باتری را موازی می بندند با ولتاژ ثابت، شدت جریان بالا می رود.

اما برای اینکه هم ولتاژ و هم شدت جریان بالا رود تنها کافی است که باتری ها را ترکیبی ببندیم.

معمولاً برای باتری های لپ تاپ از باتری های ترکیبی استفاده می کنند (مثلاً باتری های 9 سلولی ترکیبی هستند)، که هر سلول آن یک باتری مجزا می باشد. این باتری ها هر کدام باتری های جداگانه ای است که بنا به نیاز دستگاه ساخته شده است. در یک باتری شش سلولی، باتری ها را در سه سلول اول سری می بندند و سه سلول دیگر را هم دوباره سری می بندند سپس آن ها را به صورت موازی به هم متصل می کنند، تا ولتاژ و جریان مورد نظر تأمین شود.

 

https://batterybazar.org/9cell-battery/

شقایق بازدید : 83 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)
  1. سعی کنید باتری را مانند دیگر باتری ها بیش از حد ، شارژ نکنید .
  2. اگر شارژ باتری ویلچر به طور کامل خالی شده است، به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و ابتدا آن را شارژ کنید.
  3. باتری ویلچر نباید را تحت درجه حرارت خیلی بالا یا درجه خیلی پایین قرار داد .
  4. اگر تمام روز را با ویلچر حرکت کرده اید ،‌ حتما تمام شب باتری را به برق بزنید و آن را شارژ کنید.
  5. جهت شارژ باتری ، از شارژر استاندارد کمپانی تولید کننده ویلچر استفاده کنید .
  6. هر چند وقت یکبار نقاط اتصال باتری را چک کنید .
  7. برای کمک بیشتر و راحتی نگهداری همیشه یک جعبه ابزار داشته باشید و در صورت نیاز ویلچر یا باتری را خودتان تعمیر کنید.
  8. توجه نمایید از شارژر ویلچر مدل دیگر استفاده نکنید زیرا باعث کاهش عمر می شود .
  9. همیشه برای کسب اطلاعات بیشتر و تامین سلامت باتری و ویلچر دفترچه راهنمای ویلچر یا باتری را به دقت مطالعه کنید.
  10. هر 6 ماه یکبار وضعیت ویلچر خود را بررسی کنید.
  11. بدانید که باتری های ویلچر گران قیمت هستند،‌ بنابراین بررسی و نگهداری از آن ها عاقلانه به نظر می رسد.

این نکات ساده عمر باتری شما را افرایش خواهند داد و از خرید یک باتری جدید پیشگیری خواهند کرد.

https://batterybazar.org/what-is-an-electric-wheelchair-battery/

شقایق بازدید : 37 جمعه 24 مرداد 1399 نظرات (0)

بد نیست بدانید که باتری های لیتیوم یونی معمولاً تمایل دارند در محدوده میانی شارژ کار کنند و ذخیره انرژی تا میزان 100 درصد در طولانی مدت موجب وارد شدن آسیب به باتری آن می شود؛ به همین دلیل است که تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه معمولاً آن ها را با باتری هایی با شارژ 40 الی 50 درصد به بازار وارد می کنند.

این کار دو مزیت دارد:

  • به محض خرید گوشی، می توان از آن استفاده نمود.
  • از باتری گوشی محافظت خواهد شد.

گوشی در هنگام خرید به پیکر بندی خاصی نیاز ندارد.

مراحل زیر را در اولین استفاده از گوشی انجام دهید:

  • گوشی را روشن نمایید.
  • کارهای اولیه برای مصرف را انجام دهید.
  • گوشی را به شارژر وصل نمایید.

صحیح انجام شدن  شارژ اولیه ی گوشی موجب کالیبراسیون صحیح باتری خواهد شد.

همچنین موجب می شود که شارژ باتری به درستی و دقت بیشتری در استفاده های بعدی نشان داده شود.

پس پیشنهاد من به شما این است که باتری را به شیوه های قدیمی شارژ نمایید.

به این نکات توجه داشته باشید که:

  1. بهتر است قبل از اینکه شارژ گوشی به 100 درصد برسد آن را از شارژر جدا نمایید.
  2. گوشی تلفن همراه را از سرما یا گرمای شدید محافظت کنید.

در نهایت بهتر است برای اولین بار زمانی که شارژ باتری به 20 درصد رسید آن را به شارژر وصل کنید.

امیدوارم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد .

شقایق بازدید : 141 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

طریقه ریست فکتوری سامسونگ

با توجه به مدل گوشی و شرایطی که وجود دارد چند روش برای ریست فکتوری سامسونگ وجود دارد که در زیر به تفصیل بیان شده است:

1- ریست فکتوری از طریق تنظیمات :

یکی از روش های آسانی می باشد که تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانده مانند روزی که شما تازه آن را خریده اید و تا کنون هیچ اطلاعاتی به آن اضافه ننموده اید. برای این که ریست فکتوری سامسونگ را از طریق تنظیمات انجام دهید باید طبق مراحل زیر عمل نمایید:

  1. در ابتدا از اطلاعات و داده های مهمی که در گوشی ذخیره دارید یک نسخه پشتیبان و یا بکاپ تهیه نمایید.در ضمن اطمینان داشته باشید که باتری گوشی حداقل 70 درصد شارژ داشته باشد البته ترجیحا گوشی را کاملا شارژ نمایید. چنان چه موبایل حین ریست فکتوری خاموش گردد احتمال بروز مشکل در روند کار وجود دارد. قبل از انجام هر کاری شما مطمئن شوید که میخواهید ریست فکتوری سامسونگ را انجام دهید، زیرا عملیات بازگشت به تنظیمات کارخانه را نمی توان لغو نمود.
  2. در مرحله بعد منوی تنظیمات را باز نموده و گزینه “Backup and Reset” را پیدا نمایید.
  3. بعد از پیدا نمودن گزینه “factory data reset” روی آن کلیک نموده و اکنون گزینه “reset device” را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله شما گزینه erase everything در مقابل خود مشاهده می کنید که با تایید این گزینه، ریست فکتوری سامسونگ فرایند خود را آغاز می کند. توجه داشته باشید در زمان بازیابی گوشی به تنظیمات کارخانه، شما نیاز نیست هیچ دکمه ای را فشار دهید و باید اجازه دهید عملیات به صورت عادی انجام پذیرد.

2- ریست فکتوری به صورت دستی:

برخی اوقات احتمال اینکه گوشی قفل باشد وجود دارد و یا شما به هر دلیلی امکان دسترسی به تنظیمات گوشی را ندارید. در این حالت شما قادرید فرایند ریست فکتوری سامسونگ را به روش دستی انجام دهید. برای انجام این فرایند باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. در ابتدا گوشی را با استفاده از دکمه پاور، خاموش نمایید.
  2. سپس دکمه بالای صدا، یعنی دکمه Power و دکمه منو یا Home را هم زمان با هم فشار دهید.
  3. در این جا پس از ویبره زدن گوشی و نمایش لوگوی samsung، دست خود را از روی دکمه ها بردارید.
    چنان چه گوشی شما دارای دکمه Home نمی باشد شما می توانید، دکمه پاور، دکمه ولوم بالا و ولوم پایین را همزمان بگیرید.
  4. بعد از بوت شدن گوشی سامسونگ، شما باید گزینه “Wipe data / Factory reset” را انتخاب نمایید.
  5. در این جا از دکمه های بالا و پایین صدا جهت انتخاب نمودن گزینه و از دکمه پاور جهت کلیک کردن بر روی گزینه مورد نظر استفاده نمایید.
    * قابل ذکر می باشد که در این مرحله قابلیت تاچ از کار خواهد افتد و این یک روند طبیعی است که جای نگرانی وجود ندارد.
  6. در این مرحله از ریست فکتوری موبایل سامسونگ به روش دستی، بر روی گزینه “Delete all user data” کلیک نموده و اجازه دهید فرایند بازیابی صورت پذیرد.
  7. پس از انجام مراحل فوق با انتخاب کردن گزینه ‘Reboot system now” گوشی به حالت پیش فرض یا کارخانه بازیابی می گردد و فرایند ریست فکتوری سامسونگ به پایان می رسد.

روش دیگر هم استفاده از کد برای ریست فکتوری سامسونگ است .
امیدوارم مطلب مورد استفاده شما قرار بگرد .
شقایق بازدید : 24 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

بیشتر ما تابستان را دوست داریم اما خودرو های و کامیون ها با ما هم احساس نیستند. گرمای شدید تابستان می تواند باتری اتومبیل ما را خراب کند و طول عمر آن را به شدت کاهش دهد ، پس برای نگهداری باتری ماشین در تابستان چه کارهایی باید انجام دهیم و از چه کارهایی باید بپرهیزیم؟

در حقیقت باتری های ماشین در گرما بیشتر از سرما آسیب میبیند. اما دقیقا چه اتفاقی در گرمای هوا برای باتری ها می افتد؟

گرمای بیش از حد هوا باعث می شود مایعات موجود در باتری خودرو شما تبخیر شود ، شارژ باتری را ضعیف می کند و باعث خوردگی صفحات درون باتری می شود و در نهایت منجر به سولفات شدن (بلورهای تشکیل شده در صفحات باتری) می شود که در نهایت باتری شما را غیرقابل استفاده می کند.

پس با دانستن اینکه چه اتفاقاتی برای باتری شما در فصل تابستان می افتد می توانید از خرابی باتری خود جلوگیری کنید.

و اما راه حلهای نگهداری از باتری ماشین در تابستان:

  • پارک کردن ماشین در سایه
  • محل های اتصال باتری را تمیز کنید
  • از رانندگی با فاصله های کوتاه خودداری کنید
  • استفاده از جامپ استارتر برای نگهداری باتری ماشین در تابستان

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 6,964
  • بازدید کلی : 27,901